[]

Fuente: Ligallo de Fablans de l'Aragonés

"Semos un grupo d'altoaragoneses que a bida nos a esparziu por diferents camins , asinas que os nuestros pietz son fendo una güebra que dibuixa una siñal que se esparze de punta a punta do ziel “


Semos de Laspuña/A Espuña,  o lugar d'ixos montañeses que por o rio  plegaban dica o mar y ye ixa rasmia aragonesa, a que una tarde de berano, chunto a unas bieras y una buena charrada, nos fazió pensar que no nomás yera preziso charrar, leyer, ascuitar mosica en aragonés pa no trafegar a nuestra identidat… sino que ebanos de treballar en aragonés y amostrar a o mundo que a luenga aragonesa contina alentando en totz nusatros.”


Asinas naixió Chambretas.es, una botiga online an podez trobar zamarretas con bida propia. Moda en aragonés con frases gronxiadoras como “Antis de charrar mira de tener a luenga coneutada con o zelebro”, frases feitas como “Yo no ronco,  soneo que soi una moto” o “No más tiens una bida, fes o que se te’n rote y desfruta”,  falordietas como a Capucheta Roya, frases d’identidat aragonesa como “ADN aragonés” o “Esfendamos a tierra, esfendamos a nuestra luenga”, o con mensaches d’amor pa diyas espezials como “M’amorto por os tuyos güesichons” o “Dios no podeba estar en totz os puestos a la begada, por ixo creyó a as mais”.


En Chambretas.es podez trobar atros produtos como asudaderas, chapas, tazas, soperos, bodys bebes, calzonziellos, apegallos… tot ixo impreso con a zaguera tecnolochía en impresión dichital. Antimás, as frases d'os suyos produtos pueden escribir-se en qualsiquiera d'as grafias y d'as bariants d'a luenga aragonesa. Nomás as de mimbiar-les un mensache y te preparan o produto personalizau.


Tamién acotrazian y produzen zamarretas en mayor cantidat pa grupos, fiestas do lugar, asoziazions, interpresas, bandas de mosica…, como por eixemplo as zamarretas d'as fiestas d'o Pilar en Torla d'iste anyo 2015, as zamarretas d'a interpresa "Descubre Huesca", u as zamarretas de l'Asociación de Nabateros d'o Sobrarbe.


Iste mes de nobiembre, an lanzau una promozión muito interesant pensando en as crompas abanzadas de Nadal. Nos proposan que “Regalemos en aragonés” y por una crompa superior a 15 euros, os gastos de porte estaran de franco.


Una siñal más de que a luenga aragonesa no ye amortada y que bi a chent pensando, creyando, charrando, y esfendendo l’emplego ofizial de l’aragonés en todas as suyas bariants.


Cómo contautar con Chambretas.es:
Botiga online: www.chambretas.es
email: infochambretas@gmail.com
facebook: www.facebook.com/chambretas.es
twitter: @chambretas

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fuente: Arainfo.org

Chambretas.es, as chambretas que s’an chuniu a la esfensa de l’emplego de l’aragonés

Fa uns días, leyiemos a estricalladora notizia que a politica lingüistica d’o Gubierno d’Aragón descrimina a os fablantes d’aragonés y catalán y que quiere deixar a istas luengas amagatas de puertas ta dintro.

L’aragonés, en todas as suyas bariants, ye una luenga romanica, una luenga deribata d’o latín con presenzia en o Pirineo y en atros puestos d’Aragón y tamién en as milars de presonas de diferents lugars aragoneses que l’an aprendiu p’aturar a suya perda y esflecament”.

Isto ye o que piensa una colla de chent enzetadora d’a comarca d’o Sobrarbe, que bi a creyau Chambretas.es, una botiga online de produtos impresos con disenyos orichinals y dibertius en aragonés. “Queremos meter o nuestro granet d’arena pa conzenziar d’a necesidat de no trafegar a identidat aragonesa como cultura”, apuntan.

En Chambretas.es, podez trobar chambretas y atros productos con frases tan saputas como ““Si a bida te diz NO, tu di-le a cascala! “, chambretas con espresions famosas como “Soi u tuyo pai “ con falordietas en aragonés como a Capucheta Roya, con frases d’identidat aragonesa como “ADN aragonés” u “Esfendamos a tierra, esfendamos a nuestra luenga”, u con mensaches d’amor pa diyas espezials como “Nomás tiengo güellos pa tú”. Son, chambretas con bida propia…

Tamién trobamos en Chambretas.es, atros productos pa regalar como asudaderas, chapas, tazas, baberos, bolsas, calzonciellos, carcasas de mobil… tot ixo impreso con a zaguera tecnolochía en impresión dichital.

Una muestra más que a luenga aragonesa dentra de pleno en a comunicazión dichital y que i ai chent pensando, creyando, charrando, y esfendendo l’emplego ofizial de l’aragonés en todas as suyas bariants.

Presume d’a tuya tierra en aragonés con Chambretas.es

Disenyos chambretas.es

Chambretas.es, las camisetas que se unen a la defensa del uso del aragonés

Hace unos días, leímos la desconcertante noticia de que la política lingüística del Gobierno de Aragón discrimina a las y los hablantes de aragonés y catalán y que pretende que estas lenguas queden relegadas a los hogares aragoneses.

El aragonés, en todas sus variedades, es una lengua románica, una lengua derivada del latín con presencia en el Pirineo y en otros lugares de Aragón y también en las miles de personas de diferentes poblaciones aragonesas que la han aprendido para evitar su pérdida y fragmentación”.

Esto es lo que piensa un grupo de gente emprendedora de la comarca del Sobrarbe, que ha creado Chambretas.es, una tienda online de productos impresos con diseños originales y divertidos en aragonés. “Queremos poner nuestro granito de arena para concienciar de la necesidad de no perder la identidad aragonesa como cultura”, apuntan.

En Chambretas.es, se pueden encontrar camisetas y otros productos con sabias frases como “Si a vida te diz NO, tu di-le a cascala! (Si la vida te dice NO, tú dile a cascarla!)”, camisetas con expresiones famosas como “Soi o tuyo pai (Soy tu padre)”, con mini-cuentos en aragonés como la Caperucita Roja/ Capucheta Roya, con frases de identidad aragonesa como “ADN aragonés” o “Esfendamos a tierra, esfendamos a nuestra luenga (Defendamos la tierra, defendamos nuestra lengua)”, o con mensajes de amor para días especiales como “Nomás tiengo güellos pa tú (Sólo tengo ojos para ti)”. En definitiva, camisetas que cuentan historias…

También encontramos en Chambretas.es, otros productos para regalar como sudaderas, chapas, tazas, baberos, bolsas, calzoncillos, carcasas de móvil… todo ello impreso con la última tecnología en impresión digital.

Una muestra más de que la lengua aragonesa entra de lleno en la comunicación digital y que hay gente pensando, creando, charrando, y por supuesto defendiendo el uso oficial del aragonés en todas sus variedades.

Presume de tu tierra en aragonés con Chambretas.es


 

COSETAS EN ARAGONÉS

Trans